zondag 22 mei 2011

Mandje zomerzentangle


Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze allemaal prachtig Marja, en je maakt me er helemaal gek mee. Terwijl ik dit schrijf liggen er allerlei Zetangle probeersels om mij heen, ben dus in de ban, grappig hé. Wiw weet laat ik er nog wel eens eentje zien. En ik denk dat meerdere mensen de kriebels zullen gaan krijgen bij het zien van jou schoonheden en zelf aan de slag gaaan.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt de smaak te pakken,Marja.
    Dit is ook weer erg mooi.
    De toevoeging van kleuren,maakt het spannender.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor schat, ik was de eertse die bij jou mandje reageerde, vind hem erg mooi geworden.

    Maar even een tip voor je, het is mij ook al vaak gebeurt dat na een lange reactie alles foetsie was, grrr, en heb nu de gewoonte dat als ik iets geschreven heb ik het eerst even kopier, dan posten en als het fout gaat hoef je het alleen maar even te plakken en klaar ben je. Och och, wat ben ik toch slim hé,hihi.
    Wel even een extra handeling natuurlijk maar toch beter dan weer HELEMAAL opnieuw beginnen.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen