zaterdag 4 juni 2011

Zendala met kleurpotlood

Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Wow ! Dit is echt Klasse.
    Met kleurpotlood ingevuld ?
    Dit is heel erg sekuur gedaan.
    De kleuren passen zo mooi bij elkaar,je hebt duidelijk kleurgevoel.
    Echt schitterend.

    En ja,lekker buiten in een gemakkelijke tuinstoel en dan komt de inspiratie vanzelf,tussen al
    het moois in je tuin.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo Marja, dit is ook een juweel zeg, prachtige kleuren. Hier zal je vast een tijdje over gedaan hebben. Het doet me aan maiskolven denken, misschien omdat ik die gisteren gegeten heb? maar ik zie ook de opengesprongen zaaddozen van de lissen, en dat is het misschien helemaal niet. Kijk dat is nu juist zo leuk met deze "Zendala" ["Zentangles"] heb je de naam Zendale zelf bedacht? je kan zo fijn je fantasie de vrije loop laten...

    Geniet van een heerlijk weekend,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Marja, die is schitterend, als ik thuis ben ga ik er echt ook aan beginnen.
    Fijn weekend!
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Marja, zo komt je Mandelakennis ook nog goed van pas!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen