woensdag 15 juni 2011

Zentangle zelfportret

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Deze is weer mooi Marja. GIsteren ben ik ook begonnen. Heel eenvoudig nog maar omte kijken of ik het leuk vind. Twee fineliners gekocht bij de Hema, Ik had nog een heleboel inkjet papier, van dat dikke waar je ook kaarten van kan maken. Vierkantjes geknipt en ja hoor begonnen en ik vind het enig. Het zijn nog maar krabbelarijtjes, gewoon op de bank op mijn schoot getekend dus heel slordig maar ik moet me nog in een heleboel gaan verdiepen. Dat wordt nog wel wat. Bedankt voor de tip in ieder geval.
    LIeve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie in ieder geval twee ogen,die me aankijken,daar in het middenstuk.
    Leuk,om dit zelfportret te noemen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen