zondag 10 juli 2011

Zentangle

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marja

    Ik zit echt te hannesen vandaag...het dasboard van Blogger is veranderd en geeft bij mij met regelmaat Error aan...snap er niks van.
    Maar...zal wel weer goed komen,denk ik.

    Je collage is in ieder geval weer erg mooi.
    Weer een leuke combinatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marja. Kom even op visite vanuit een gezellige bed en breakfast in Engeland. Hier kunnen we even op het internet. Je tekeningen worden geloof ik steeds mooier. Deze ook weer. Daar kan je wel een boek van gaan uitgeven.\We hebben het heerlijk hier in dit mooie land. Ik heb al zo'n 900 foto's gemaakt en we zijn nog maar net over de helft van de vakantie. IK zet ze steeds iedere avond op mijn notebookje en er zijn best hele mooie bij ak zeg ik het zelf. hihi.
    LIeve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen